Shop Mobile More Submit  Join Login
...eyes...... by Bokor ...eyes...... by Bokor
photo, manip, model - me ;p

high five!!! xDDDDDDD
Add a Comment:
 
:iconinvaderdawn:
InvaderDawn Featured By Owner Jan 30, 2009
Pale Man.

You should'va made your skin whiter. :3
Reply
:iconjetal:
Jetal Featured By Owner Aug 19, 2008
O kurde.... rewelacja xD
Reply
:iconladyyennfri:
LadyYennfri Featured By Owner Mar 24, 2008  Hobbyist Photographer
Kojarzy mi sie z Labiryntem Fauna xD fajny efekt :D
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner Mar 24, 2008
wszystkim sie tak kojarzy ;p

nie wiem czemu :XD:
Reply
:iconfreaky0fresh:
freaky0fresh Featured By Owner Feb 21, 2008
genialne xD
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner Feb 21, 2008
dziemkuje :D
Reply
:iconkothek:
Kothek Featured By Owner Feb 18, 2008
Wygląda świetnie, niby takie obcykane, ale wykonanie boskie ;)
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner Feb 18, 2008
dziękuje bardzo :D
Reply
:iconrobert-pj:
Robert-PJ Featured By Owner Feb 8, 2008  Professional Photographer
quite terriic:wow: ;) :sun:
Reply
:icondisturbedchicken:
disturbedchicken Featured By Owner Jan 18, 2008  Student Digital Artist
woow it's like pan's labrynth! i want to do this now ^^
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner Jan 21, 2008
:aww:
Reply
:icondisturbedchicken:
disturbedchicken Featured By Owner Jan 25, 2008  Student Digital Artist
sorry lol i'm a random commenter ^^;
I do like this though lol i noticed a lot of people mentioned the pan's labyrinth thing lol
Reply
:icongummii:
gummii Featured By Owner Nov 6, 2007
:O
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner Nov 6, 2007
ciom? :D

dziekuje za fava :glomp:
Reply
:icongummii:
gummii Featured By Owner Nov 6, 2007
meeeeeeeeeeega zdjecie :)
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner Nov 6, 2007
ah dziekuje :D :bow: :dance:
Reply
:icontifka666:
Tifka666 Featured By Owner Aug 22, 2007
tez pomyslalam o labiryncie fauna. podoba mi sie cholernie :D boskie.
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner Aug 24, 2007
no to sie kojarzy ;p

chociaz nie mysalem o tym filmie kiedy robilem tą fotke :p poprostu chialem zrobic oczy na rękach XD

chociaz mimo wszystko kojazy sie z tym filmem niezaprzeczalnie :p
Reply
:iconultra-kara:
ultra-kara Featured By Owner Aug 19, 2007
ciekawie wykombinowane .
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner Aug 19, 2007
dziekuje bardzo! :glomp:
Reply
:iconsilvahscales:
SilvahScales Featured By Owner Aug 16, 2007
that's reminds me of the dude from Pan's Labryinth
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner Aug 24, 2007
me too ;p

but i wasynt thinking about phans labirynth when doing this ;p
Reply
:iconsilvahscales:
SilvahScales Featured By Owner Aug 25, 2007
LOL inspired much?
Reply
:iconpauliinita:
Pauliinita Featured By Owner Aug 2, 2007  Student Traditional Artist
pretty eyes... :aww: nice manip :XD: like pan's labyrinth
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner Aug 2, 2007
oh thank you :D
Reply
:iconpauliinita:
Pauliinita Featured By Owner Aug 2, 2007  Student Traditional Artist
no problem! :cuddle: :D
Reply
:iconi-is-i-be:
I-is-I-be Featured By Owner Jun 15, 2007
well thats trippy
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner Jun 17, 2007
thanks ? xD
Reply
:iconi-is-i-be:
I-is-I-be Featured By Owner Jun 17, 2007
pans laberanth?
Reply
:iconjustys:
justys Featured By Owner Jun 11, 2007  Hobbyist Digital Artist
Byyłam na labiryncie Fauna...
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner Jun 11, 2007
i jak bylo? :D
Reply
:iconjustys:
justys Featured By Owner Jun 11, 2007  Hobbyist Digital Artist
noo poszłam ze swiadomoscia ze to bedzie krol leew czy cos tego typuu , ale kolezanka podczas reklam mnie uswiadomiła.
Film bardzo mi siepodobał
wylaczajac ta scenekiedy facet abija 2 butelką... przezywalam to z tydzien
no i tego
tego
*patrzy sie na pracę*
BRRRRRRRRRRR
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner Jun 11, 2007
no ja tez nie spodziewalem sie mniej masakrycznego filmu :D

a ten mutant z oczami na rekach byl smieszny :D chociaz najpierw jak mysalem ze 2 czarne kropki to jego oczy (a nie nos) to bardziej mi sie podobał xDDDD
Reply
:iconjustys:
justys Featured By Owner Jun 11, 2007  Hobbyist Digital Artist
nie mów.Przystoojny facet
Reply
:iconclod-d:
clod-d Featured By Owner May 31, 2007   Photographer
tak, fajnie pięknie i wiem, że wstyd ale ja się tego pana na filmie przestraszyłam =P

też masz pomysły =p duże dzieci straszyć pfi =)
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner May 31, 2007
ja tez sie go balem! szkoda ze taka krotka scena z nim byla i niewieel zdziałał :p

ale wlasnie on byl fajny :D tylko ze fajniejszy byl jak sobie wyobrazlem ze jego nos to oczy (2 czarne kropki) :D

a ogolnie to nie myslalem o nim jak robilem tą fotke ;p
Reply
:iconlukit:
lukit Featured By Owner May 26, 2007
fotografujesz czasem inne osoby?
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner May 26, 2007
NIGDY!!!
Reply
:iconblacklady666:
blacklady666 Featured By Owner May 26, 2007
O_o ooooh!! :excited:
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner May 26, 2007
:D
Reply
:iconeloelo-trzy-dwa-zero:
Omg, jak tez z "Labiryntu Fauna"!
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner May 26, 2007
no , gosc mnie nasladuje xDDDDDDD
Reply
:iconpisklaq:
pisklaq Featured By Owner May 25, 2007  Student
nieeeeeeeeeee!!!!!!!! polowe filmu przesiedzialam z zamkniętymi oczami ;P z resztą on ręce mial bardziej na zewnątrz a nie do środka ;P
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner May 25, 2007
ale ja nawet o nim nie mysalem robiac to zdjecie ;p
Reply
:iconpisklaq:
pisklaq Featured By Owner May 25, 2007  Student
a ja myślalam że tylko ten reżyser ma eeee troche nie ten :')))
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner May 26, 2007
nie no, widzialem film i kojaze goscia, ale akurat robiac zdjeci enie mysalem o nim, najpierw chialem zerobic z 1 ręka zaslaniajacą oko i niby oko milo przeswitywac przez reke, ale w koncu wyszlo ze lepiej 2 race , a oczy sa w innym miejscu (bo sa bardziej na srodku rąk a nie tam gdzie byly by gdyby nie bylo rąk)
Reply
:iconbowchickabowwow:
BowChickaBowWow Featured By Owner May 23, 2007   Interface Designer
Lmfao, nice Pale Man impression. :XD:
Reply
:iconbowchickabowwow:
BowChickaBowWow Featured By Owner May 23, 2007   Interface Designer
Lmfao, nice Pale Man impression. :XD:
Reply
:iconbokor:
Bokor Featured By Owner May 24, 2007
thank you ;DDDD
Reply
:iconatalanta83:
Atalanta83 Featured By Owner May 23, 2007  Hobbyist Digital Artist
oh god like the guy on that movie.... faustu's laberinth... lol i know the name in spanish though >_<
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 22, 2007
Image Size
108 KB
Resolution
767×801
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,663
Favourites
32 (who?)
Comments
84
Downloads
119

Camera Data

Make
NIKON
Model
E5400
Shutter Speed
10/1655 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
6 mm
ISO Speed
50
Date Taken
May 22, 2007, 4:08:16 PM
×